- Vozači Nicolas Lapierre, André Negrão i Pierre Thiriet su nakon utrke 6 sati Šangaja već peti put zaredom stali na pobjedničko postolje.
- Na kraju zbog loših uvjeta u kojima je vožena isprekidana utrka u Kini momčad Signatech Alpine Matmut u ukupnom poretku klase LMP2 svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (FIA WEC) zauzima drugo mjesto.
- Zimsku stanku momčad će iskoristiti za pripreme, kako bi se mogla vratiti na vrh ukupnog poretka u sljedećoj utrci, 1000 milja Sebringa, koja će se 15. ožujka održati na Floridi.
Usprkos tehničkim problemima na letu iz Pariza u Šangaj i neočekivanom zaustavljanju u Sibiru te uz pomoć nekih konkurenata iz svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti, svi su članovi momčadi Signatech Alpine uz višednevno zakašnjenje, ali ipak na vrijeme, stigli na stazu u Šangaju.
Francuska je ekipa pod mušičavim nebom koje se nadvilo nad stazom u Šangaju ionako već u izvrsnoj formi. U petak su isprobali više konfiguracija aerodinamičkih postavki i dvije vrste guma za kišu, a sljedećeg je dana iznenađujuće granulo sunce.
Zahvaljujući intenzivnom radu momčadi u tri slobodna treninga Nicolas Lapierre ostvario je najbolje vrijeme u klasi LMP2. Međutim, posada bolida Alpine A470 s brojem 36 u kvalifikacijama morala se zadovoljiti četvrtim mjestom, jer se Pierre Thiriet malo preračunao prilikom upoznavanja sa stazom u Šangaju, koja je u tom trenutku bila suha.
U nedjelju su Šangaj prali snažni pljuskovi. Utrka je započela iza sigurnosnog automobila i već je nakon 15 minuta prekinuta. Nicolas Lapierre i njegovi kolege trkači morali su čekati punih sat vremena prije nego što se utrka mogla nastaviti. Francuz se probio na treće mjesto prije nego što su ga iznenadili pakleni uvjeti zbog kojih je utrka ponovno prekinuta.
Utrka je ponovno nastavljena iza sigurnosnog automobila koji je na stazi ostao dulje od predviđenog jer je nekoliko vozača izgubilo nadzor nad bolidima koji su proklizali na sloju vode koji se nakupio na startno-ciljnoj ravnini. To je vrijeme momčad iskoristila za prilagodbu svoje strategije vremenskim uvjetima.
Trud momčadi nagrađen je napretkom Nicolasa Lapierrea na drugo mjesto, a zatim je u bolid s prijelaznim gumama sjeo André Negrão. Brazilac je u svojoj prvoj izmjeni dočekao još jedan izlazak sigurnosnog automobila i novu kišu, a malo prije isteka petog sata bolid je preuzeo Pierre Thiriet.
Vozači su se izmjenjivali za upravljačem u teškim uvjetima i pri sve slabijem danjem svjetlu. Od sebe su dali sve što su mogli. Pierre Thiriet došao je na četvrto mjesto, a u završetku utrke izbjegao je opasnosti i Alpine A470 u cilj doveo na trećem mjestu.
Philippe Sinault, šef momčadi Signatech-Alpine:
Utrka je bila iznimno teška. Kako za živce, tako i za taktiku. Nicolas ju je dobro započeo, ali ubrzo je prvi put prekinuta. Kako bismo se pripremili za eventualno definitivno zaustavljanje svoju smo strategiju prilagodili i zatim je napustili jer je navedeno lagano poboljšanje vremena. Kad je kiša počela popuštati, tlak u gumama odigrao je značajnu ulogu pa je André mogao držati korak, a nakon njega je i Pierre dao sve od sebe, kad se upoznao s uvjetima na stazi. Pierre je još jednom sjeo za upravljač prije kraja utrke kako bi ispunio minimalnu kvotu vožnje i momčadi osigurao zasluženo treće mjesto. Peti plasman na postolju zaredom zadovoljavajući je rezultat. Znali smo da će utrka u Šangaju biti teška jer su naši glavni konkurenti vozili na domaćem terenu. Sada za vodećima zaostajemo 10 bodova, ali još je mnogo vremena do kraja prvenstva i čekaju nas još dvije utrke s većim brojem bodova. Još smo uvijek u igri i na kraju će svaki bod biti važan!
Nicolas Lapierre:
Zbog uvjeta je ova utrka bila iznimno teška. U odabiru strategije morali smo se osloniti na sreću i taj smo dio dobro odradili. Moj ritam je oko sredine utrke bio malo prespor unatoč tome što je bolid bio dovoljno brz te smo se morali jako potruditi da na kraju osvojimo treće mjesto. Sad ćemo zimsku stanku iskoristiti na najbolji mogući način kako bismo se mogli vratiti na vrh ukupnog poretka.
André Negrão:
Smatram da smo uz brojne prekide utrke danas ostvarili najbolji mogući plasman. Bilo je vrlo teško pronaći i zadržati pravi ritam. Na prijelazne gume prešao sam čim se staza počela polako sušiti, ali kiša je ubrzo ponovno pojačala pa sam radije vozio opreznije da ne riskiram veću količinu dragocjenih bodova. Sve će se rasplesti sljedeće godine i očekuje nas borba sve do utrke 24 sata Le Mansa!
Pierre Thiriet:
Za upravljačem je bilo vrlo napeto jer su na stazi vladali izvanredni uvjeti, a vidljivost je pritom bila vrlo loša! Vjerujem da smo odradili dobar posao jer smo uspješno izbjegli mnoge zamke u utrci. Iako ćemo na utrku u Sebring stići kao drugoplasirani u ukupnom poretku možemo biti ponosni na posao koji smo odradili ovaj tjedan. Momčad nije napravila nikakvu pogrešku u strategiji ili zaustavljanjima u boksu. Rezultat je pozitivan te ćemo u Sebringu pokazati što sve možemo.
Rezultat utrke 6 sati Šangaja (LMP 2)
Ekipa | Vrijeme |
1. Jackie Chan DC Racing, br. 38 | 109 krugova, 6 h 02 m 57,583 s |
2. Dragon Speed, br. 31 | + 13,013 s |
3. Signatech Alpine Matmut, br. 36 | + 1 m 06,388 s |
4. Jackie Chan DC Racing, br. 37 | – 1 krug |
5. Racing Team Nederland, br. 29 | – 10 krugova |
6. Larbre Competition, br. 50 | – 34 krugova |
Ukupni poredak posada za prvenstvo FIA LMP 2
Ekipa | Država | Bodovi |
1. Jackie Chan DC Racing, br. 38 | Kina | 112 |
2. Signatech Alpine Matmut, br. 36 | Francuska | 102 |
3. Jackie Chan DC Racing, br. 37 | Kina | 98 |
4. Dragon Speed, br. 31 | SAD | 73 |
5. Racing Team Nederland, br. 29 | Nizozemska | 47 |
6. Larbre Competition, br. 50 | Francuska | 46 |
7. TDS Racing, br. 28 | Francuska | 30 |
Ukupni poredak vozača za prvenstvo FIA LMP 2
Vozač | Bodovi |
1. Aubry, Richelmi, Tung | 112 |
2. Lapierre, Negrão, Thiriet | 102 |
3. Jaafar, Jeffri, Tan | 98 |
4. Gonzales, Maldonado | 73 |
5. Van Eerd, Van der Garde | 47 |
6. Creed, Ricci | 46 |
7. Davidson | 39 |
8. Berthon | 34 |
9. Perodo, Vaxiviere | 30 |
10. Nyck de Vries | 26 |
11. Lammers | 21 |
12. Duval | 18 |
13. Dagoneau, Vergne | 12 |
14. Keiko Ihara | 10 |
15. Canal, Mori, Guibert | 8 |
Raspored utrka “produljenog” prvenstva FIA WEC 2018.-2019.
6. – 7. travnja 2018. | prolog, Paul Ricard, Francuska |
5. svibnja 2018. | 6 sati Spa-Francorchampsa, Belgija |
16. – 17. lipnja | 24 sata Le Mansa, Francuska |
19. kolovoza 2018. | 6 sati Silverstonea, Velika Britanija |
21. listopada 2018. | 6 sati Fujija, Japan |
18. studenoga 2018. | 6 sati Šangaja, Kina |
16. – 17. ožujka 2019. | 12 sati Sebringa, SAD |
4. svibnja 2019. | 6 sati Spa-Francorchampsa, Belgija |
15. – 16. lipnja 2019. | 24 sata Le Mansa, Francuska |