Novi Renault Clio: ikona nove generacije službeno predstavljena na salonu automobila u Ženevi
Renault predstavlja posve novi Clio, petu generaciju ikone automobilskog svijeta prodane u oko 15 milijuna primjeraka. Prvi Clio predstavljen je 1990. i postao je jedan od najprodavanijih modela Grupe Renault diljem svijeta. Clio je najpopularniji automobil u Francuskoj, a na vrhu B segmenta u Europi nalazi se od 2013. Clio ostvaruje nevjerojatne uspjehe u prodaji, koja bilježi snažan rast između 2012. i 2018.
Novi Clio još je moderniji i sportskiji, a zadržao je DNK kojem duguje uspjeh u zadnjih gotovo 30 godina. Razvijen je imajući na umu prednosti svake od prethodnih četiriju generacija te njime započinje novo, dugo očekivano poglavlje te uspješne priče.
Kao i Clio I, „ima sve što i veliki”. Baš poput tog modela predstavljenog 1990., novi Clio opremljen je tehnologijama iz vozila višeg razreda, kao što su Mégane i Espace.
Od Clija II preuzeo je iznimno visoke standarde kad je riječ o prostranosti i udobnosti.
Kao i Clio III, dovodi nas u novu eru po pitanju dojma kvalitete.
Od Clija IV naslijedio je snažan dizajn koji je poslužio kao nadahnuće za cijelu Renaultovu paletu i postao istinski simbol.
Novi Clio dizajniran je po načelu „evolucije i revolucije” te piše nova pravila zrelijim dizajnom karoserije i posve preuređenom unutrašnjošću. Isklesane linije i odvažniji prednji kraj daju novom Cliju nov život i suvremen izgled, ali on istovremeno zadržava prepoznatljivost iako je sastavljen od posve novih elemenata. U unutrašnjosti je revolucija odmah vidljiva. Redizajnirana unutrašnjost nadahnuta je višom klasom, kako u smislu dojma kvalitete, tako i u smislu dostupne tehnologije. Te prednosti koriste svim vozačima jer im donose veći stupanj praktičnosti i jednostavnosti upotrebe.
Clio pete generacije za nas je iznimno važan jer je riječ o najprodavanijem automobilu tog segmenta i drugom najprodavanijem automobilu uopće u Europi. Clio je ikona, a u najnovijem modelu preuzete su sve najbolje značajke prethodnih generacija. Vanjski dizajn Clija IV odmah je oduševio kupce, a oduševljava ih i danas, pa smo odlučili zadržati taj DNK, ali novom modelu dodati još malo suvremenosti i elegancije. U unutrašnjosti se odvila prava revolucija te su znatno povećani dojam kvalitete, profinjenost i tehnologija. Ovo je najbolji Clio dosad.
Laurens van den Acker, viši potpredsjednik, odjel za dizajn
Novi Clio predvodi strateški plan Grupe Renault, „Drive the Future (2017.–2022.)”. Plan je predstavljen u jesen 2017. i ima tri glavna cilja:
Električna energija: do kraja plana Grupa Renault u svojoj će paleti nuditi 12 modela na električni pogon. Novi Clio bit će prvi od njih sa svojim E-Tech hibridnim motorom utemeljenim na tehnologiji koju je razvio Renault.
Povezanost: također do kraja plana, društvo želi postići 100 % kad je riječ o povezanim vozilima na ključnim tržištima. Novi Clio te napore najbolje pokazuje svojim povezanim multimedijskim sustavom koji su zajedničkim snagama razvili Renault, Nissan i Mitsubishi.
Autonomija: do kraja plana Grupa Renault na tržište će staviti 15 modela opremljenih tehnologijom za autonomnu vožnju. Novi Clio bit će predvodnik u tome jer će sustavi za pomoć u vožnji koji dovode do autonomne vožnje biti dostupni u gradskom automobilu.
Novi Clio srce je strategije usmjerene na jačanje sinergije u Alijansi. Ta strategija temelji se na razvoju dijeljenih tehnologija i upotrebi novih platformi, kao što je CMF-B platforma, na kojoj je novi Clio prvi izrađeni model, i njezina nova električna i elektronička arhitektura. Tako se platformi mogu dodati najnovije tehnologije da bi se odgovorilo na nove zahtjeve tržišta.
Kao predvodnik nove generacije modela Renault, novi Clio dostupan je i u novoj R.S. Line inačici, nadahnutoj linijom Renault Sport, te s potpisom „INITIALE PARIS” čiji je dizajn krenuo u novom smjeru.